بیوگرافی فرهاد مجیدی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 14 تير 1386
بازدید : 5219
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

بیوگرافی فرهاد مجیدی
 

نام:فرهاد
نام خانوادگی:مجیدی
تاریخ تولد:13/3/1355
محل تولد:کرج
پست:مهاجم
سابقه:کشاورز، صنعت پارچین، بهمن کرج، استقلال، راپید وین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات.
مجیدی در کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت به همین خاطر از همان ابتدا در تیم‌های پایه فوتبال را به طور جدی دنبال می‌کرد. او فوتبال حرفه‌ای را از تبم کشاورز شروع کرد کار خود را در تیم صنایع پارچین ادامه داد. به واسطه استعداد فوق‌العاده ای که در زمینه فوتبال داشت، خیلی زود و تنها بعد از هشت ماه، به عضویت باشگاه مطرح بهمن کرج درآمد. او از تیم امید باشگاه بهمن به بزرگسالان رسید. درخشش او در رده بزرگسالان نیز باعث شد در سن 19 سالگی با دعوت محمد مایلی کهن، پیراهن تیم ملی را برتن کند. مجیدی در سال 1375 برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی ملی خود را در برابر کویت و در سال 1375 انجام داد. درخشش فرهاد در بهمن کرج باعث شد تا مرحوم ناصر حجازی، فتح الله زاده او را به استقلال بیاورد. مجیدی در استقلال نیز به درخشش خود ادامه داد.
درخشش او در بازی‌های لیگ ایران و حتی در سطح آسیا با پیراهن استقلال باعث شد تا سران باشگاه «راپید وین اتریش» به دنبال جذب فرهاد باشند. وی تصمیم خود را گرفت و به اتریش ترانسفر شد. گرچه حضور او در اتریش چندان رویایی و همراه با موفقیت نبود. چندی بعد به امارات رفت. اولین تیم او در امارت «الوصل» بود. پس از مدت کوتاهی با شرایط فوتبال امارات آشنا شد. کم کم به یک ستاره در این تیم اماراتی تبدیل شد. وی در سال 2003 به عنوان بازیکن قرضی به تیم «العین» امارات پیوست تا در جام باشگاه‌های امارات به میدان برود. او آن سال در بازی نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا و در برابر دالیان درخشید. وی دوباره به «الاهلی» پیوست. در طول مدت حضور در الاهلی حدود 130 گل برای این تیم به ثمر رساند و در سال 2006 با این تیم قهرمان لیگ امارات شد. وی در سال 1386 پس از کش و قوس‌های فراوان مجدداً به استقلال پیوست. او در حالی به استقلال پیوست که مدیران پرسپولیس نیز به دنبال جذب وی بودند.
مجیدی در تیم ملی، به واسطه حضور مهاجمانی مثل علی دایی و خداداد عزیزی، چندان به بازی گرفته نشد. به اعتقاد اکثر کارشناسان فوتبال ایران، مجیدی در تیم ملی به حقش نرسید و می‌توانست در سال‌های اخیر حتی مهاجم اول تیم ملی باشد. او که سابقه حضور در جام جهانی 1998 فرانسه را نیز در کارنامه داشت، اوایل مهر سال 1390 از تیم ملی با این دلیل که نمی‌خواهد کاری که با او در جوانی شد، با دیگر بازیکنان جوان فوتبال ایران تکرار شود از فوتبال ملی خداحافظی کرد و به تیم الغرافه قطر پیوست. مجیدی برای لیگ دوازدهم قصد داشت به استقلال باز گردد اما حضور امیر قلعه نوعی در رأس کادر فنی این تیم، باعث شد فرهاد به واسطه اختلافش با او، نتواند به تیم محبوبش برسد. وی در حال حاضر در حال مذاکره با سایر تیم‌های ایرانی است.
دو خواهر و یک برادر به نام فرزاد مجیدی (بازیکن سابق استقلال) دارد. دارای دو فرزند به نام تیام و سیام است. جنگندگی و تعصب او در زمین فوتبال، او را در میان محبوب‌ترین‌های فوتبال ایران و باشگاه استقلال قرار داده است. زیاد اهل رفت و آمد در خیابان‌ها نیست و کمتر مصاحبه می‌کند. او در تیم بیشتر با تازه واردها و جوان ترها رابطه برقرار می‌کند تا احساس تنهایی نکنند. معروف‌ترین گل او در دربی 69 رقم خورد که به واسطه آن گل هواداران شعار «تو سال 89 ...دربی 69 ... دقیقه 92 ... شیث رضایی دنبال فرهاد بدو...آی بدو آی بدو ...» را برای او سر می‌دهند.
نویسنده: گروه PCAID
منابع: همشهری آنلاین، استقلال جوان
 
 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , باشگاه استقلال تهران , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی فرهاد مجیدی , زندگی نامه فرهاد مجیدی , تیم های سابق مجیدی , بیوگرافی بازیکنان استقلال , بیوگرافی قدیمی های استقلال , زندگی نامه استقلالی ها , زندگی نامه بازیکنان پرسپولیس , بیوگرافی فوتبالیست های پیروزی , بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس , زندگی نامه فوتبالیست ها , بیوگرافی بازیکنان , زندگی نامه فوتبالیست های ایران , زندگی نامه بازیکنان ایرانی , بیوگرافی بازیکنان خارجی , زندگی نامه ورزشکاران , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 175
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 7735
بازدید کل : 559498
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com